måndag 28 april 2014

Ut på tur,igen

Dagen började kanon!❤️Sen blev den ännu bättre när Kåre kom inom på väg till jobbet,en halvtimme senare kom Micke.Som vanligt med andan i halsen och försenad:) Han skulle till sin bror och få handen tatuerad.
Vi var ute mest hela förmiddagen,sen en powernap för den som behövde efter pannkaksintag,fika på gräsmattan och sen kom Mattias hem så då bar det av till Torsby för att hämta hans leksak.

Givetvis glömde jag ta med medicin till hjärtat när jag var i stan i går så jag fick göra en snabbsväng in dit.Där låg det efterlängtade brevet från Arvika Kommun:)
Betygen hade äntligen kommit och jag vart så glad och paff när jag såg dom.Fick C i alla tre kurserna,Bapis förklarade att det är VG:)
Jag vart jämt tårögd!Trots värk,allt tjafs runt en,influensa och trötthet så gick det bra,eller bättre än bra!
Jag är så nöjd!
Kommer sova gott i natt❤️
Och föressten,denna bloggen som jag inte visste varför jag började skriva,och inte trodde någon skulle vara intresserad av att läsa har nu passerad 20.000 gränsen...
Antar att det finns ett intresse,så jag fortsätter väl ett tag till då:)
Kul att ni kikat in,det är jämt så en får lite prestationsångest,hahaha!!!!
Nu ska jag ut och ropa in min man,den av männsklig sort ligger redan och snarkar,den lille katten får jag väl aldrig i helvete in förns till möran,så givetvis är det Snidde jag menar❤️

                  ❤️Vincent❤️


    Morgonfrämmande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar