måndag 7 april 2014

Aj!

Kom till sjukhuset och fick information om att den här gången skulle hon inte skära så mycket.Bara någon centimeter.Jag kände mej genast lättat.Hon satte bedövningen och som förra gången vart det ett himla liv på mej.Det gjorde så jäddra ont.Men då sa sköterskan att hon skulle dubbla dosen eftersom jag var rödhårig.Vi är tydligen sämre på att ta till oss bedövning.Så jag fick mer och då gick det bra:)Efter en stund så tillkallade hon en till läkare och hon tyckte att dom skulle skära mer och djupare bara för att vara helt säkra.Tjoho,nu ligger jag här med 10 nya stygn och har svårt att röra mej.
Men nu ska det väl inte finnas nåt kvar.Läkaren klagade även på att jag hade för lite fett på ryggen och tyckte att jag skulle åka hem och äta,så det vart lättare för henne och jobba:)Hon sa att mycket annat roligt också,och tur är väl det.Det är inte ett dugg kul och ligga där.
I morgon ska jag tillbringa kvällen med Jennifer och ser på tvn att det ska spöregna,så nån promenad lär det inte bli.Men nån go mat och godis får det att bli när hon fyller år❤️
Hoppas nu inte det blir nån jäddra skit och att ryggen  läker dåligt nu eftersom jag fick remicaden för två veckor sen.Ska ta stygnen om tre veckor så det blir precis på håret att jag hinner ta bort dom innan nästa behandling.Hoppas det inte blir sånna biverkningar då.

    Finlunch fick det bli på sjukhuset.
    Rynkig körv:)

    Men jag hade tur med skjutsen,
    behövde bara vänta en halvtimme:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar