onsdag 9 april 2014

Födelsedagsbarn

I går fyllde Jennifer år:) Hela 26 år!Hennes bror bjöd på chokladbollar.Och min BigB kikade förbi för och kolla så jag kopplat ljudet till tvn rätt.Och för en gång skull så hade det gått bra.Kan ju vart för att änden på sladden var en färgad plastplupp som skulle in i det hål som hade samma färg i dvdn❤️Yei!Jag äro inte speciellt teknisk…Tur att jag har två bröder med stoooort tålamod och alltid ställer upp och hjälper till.Men som dom har suckat,hahaha!!!!Det blev en tidig kväll för mej eftersom jag hade så jä--a ont i ryggen.Men det gjorde nog susen för i morse vaknade jag pigg och i stort sett smärtfri!Skjutsade Jennifer till sjukhuset och åkte till tippen med lite barnkläder som blivit för små.Så himla bra att man kan lämna där,så någon annan kan köpa dom billigt sen.Var på ett möte på socialförvaltningen och ska träffa den jag ska vara kontaktperson åt på måndag.Hoppas det går bra.Ska bli kul att ha något och göra,och göra nåt som kan glädja någon annan.
Var även in hos en distriktssköterska på Verkstaden och fick nytt förband,en väldigt trevlig sköterska som tog sej tid och göra detta på direkten.Christ tyckte det gamla förbandet såg ut att behöva bytas,det va inte så fräscht och det hade han rätt i.
Pratade även med en gammal vän i två timmar(!) i telefon,gött att en har så mycket och prata om efter sisådär 25 år.Och att allt är precis som vanligt fast vi inte pratat på en stund.Nu får det bli sänga,ska baka kladdkaka och steka pannkakor i morgon till denna som kommer och hälsar på under helgen.Ska även passa på och ha sovmorgon,äta frukost i sängen,och slappa ordentligt för det kan jag glömma och göra under helgen


    En annan va tydligen inte så jävla 
    underhållande❤️Det här kommer 
    jag få faaaan för…
 

    Jag och födelsedagsbarnet❤️


    Miss CrazyEyes!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar