onsdag 16 april 2014

Spenderarbyxorna åkte på

Har haft en heldag/kväll med Jennifer.Vi har ränt på stan,köpt handledarpresent,sökt ny utbildning,hyrde en film som vi inte fatta ett skit av för att jag pratade hela tiden,åt mat från Amigo,spillde cola på golvet,välte ner Jennifers ostbröd på golvet,köpte ny frys och kyl och fick det hitkört så nu behöver jag inte oroa mej för att få vatten på trägolvet,och nu ska vi sova för i morgon ska hon göra sista dagen på praktiken och jag ska på torget och köpa nougat till Mattias
Nu får det bli natta:)




    En ny lampa fick det bli❤️

   Undrar om jag har nåt att göra med 
    den sista meningen i den här artikeln.
    Detta tar jag som en direkt ursäkt
     från NWT.Dom lyssnade och det 
     är jag tacksam för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar