torsdag 1 maj 2014

Skånebesök,träning och skräpmat

Den här veckan har jag ätit skräpmat,umgåtts med Kåre,vart ute och gått en del och ligger nu i sängen efter ett spinningpass på Hälsokompaniet.I dag orkade jag hänga med en halvtimme:)
I måndags var jag på informationsmöte om en vård och omsorgsutbildning.Vi fick göra ett svenskaprov och information om att det var fler sökande än vad det fanns platser.Jag tänkte att jag kommer nog inte in den här gången heller.Sökte i höstas med kom inte in.
Men så i går ringde dom ifrån ANC och talade om att provet gått bra och jag var antagen!
Riktigt roligt!Jag har ju inte mått så bra av att inte ha nåt att göra så det här var riktigt kul!
Så nu blir det åka av,och betydligt längre än förra gången.Nästan två år…Och distans.Men jag tänker sitta nere på ANC och plugga.Sitter jag hemma finns det för mycket annat som kan distrahera.
På måndag startar det:)
I går var det pizzadejt med några av dom käraste jag har.Planerade inför SwedenRock 2014.Dom tar min bil och drar på söndagen innan festivalen och jag sjuklingen tar tåget ner på onsdagen.Jag orkar inte hänga med en hel vecka.Bara och acceptera.Hoppas jag får fyra bra dagar.Ska bli underbart att äntligen få träffa Malin igen❤️❤️❤️
Märkligt att ödet kan sammanföra två människor.Hon förlorade sin allra käraste Mia den 4 juni 2011, jag och Ähhva försökte stötta och trösta henne på festivalen det året.Året efter den 26/4 2012 förlorade jag min allra käraste,då fanns hon där för mej❤️
I dag gick jag ner till Fia och tände ljus.Tänkte gå i gårkväll,men då var det för kallt och regnade,så det fick bli i dag i stället.



    Äntligen vart det julklappsbyte❤️


 


    BigB:s bil är så blank så jag kunde 
    sitta och spegla mej i den förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar