söndag 13 april 2014

Sur

Hade sett fram emot den här helgen så mycket.Men på fredagkväll blossade en inflamation upp i höger handled så smärtsam så jag kunde inte använda höger hand.Och eftersom jag är sydd i ryggen och inte kunde använda min högerhand fick min vän åka hem igen.Så tråkigt,men jag måste vara rädd om mej,är jag inte det kan jag inte finnas där för någon annan.
Åkte till City och fikade med grabbarna,var så trött så jag fick åka hem och sova en timme framför tvn.Men jag vaknade av nåt väldigt vackert…Pearl Jams dokumentär❤️
Sen vart ❤️hungrig så då bar det av till amigo och mat.Där satt Roger och Anders så det blev en del goa skratt.Känns som denna handleden behöver en dag till på sej,så jag får väl ta det vackert i dag.Hade velat åkt till Charlottenberg...


    Vi hittade ett slukhöööl:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar