fredag 25 april 2014

Ut på roadtrip

I dag fick man sej en tur till Torsby.Mattias skulle dit och kolla på nån 4-hjuling.Det är väldigt länge sedan jag åkte sträckan Sunne-Torsby,det är väldigt vackert där.
Stannade för lite mat på Diner 45.Trevlig ställe men jag kan nog inte påstå att jag vart så imponerad av maten.Men jag kanske är kräsen.
På hemvägen åkte vi inom till Sunne och köpte rosor till min allra käraste.En svart och en röd.Hennes favoritfärger.Vi var upp till graven och tände ljus och la ner blommorna.Nu blommar det för fullt i rabatterna där och det är så vackert.
I morgon är det två år sen krocken,men som det känns nu,så känns det som det hände nyss.Man slussas tillbaka i tiden,naturen ser likadan ut som då,vädret är detsamma och lukterna likaså.Du är så saknad...

När vi kom hem hade LittleB anlänt:)
Vi åkte direkt till stan och handlade och sen åkte vi hem och gjorde mat!Jättego nånting som var som en varm smörgås:)
Sen åt vi,pratade,färgade hår och nu precis innan läggdags tog han bort mina stygn i ryggen!Tjoho!!!!Jag är fri!!!
Han hade aldrig gjort det förut så han fick en 2-sekunder lång information om hur han skulle göra en pincett och en suturkniv,efter ett par minuter så var dom borta.
Nu ska jag bara komma i håg och köpa tejp i morgon och tejpa,som doktorn sa...
Nu får det bli natta.Ska och fika i morgon,sova middag som en tant eftersom bandet vi ska se inte börjar spela förns 00.30,sen blir det tåg till Kallsta och samkväm hos Jennifer och Tomajas❤️


   Lunchdejtade även med Micke typ 
   3 minuter innan han var tvungen och 
    jobba igen:)

    Torsby bjöd på gött väder och massa 
    4-hjulingar
 

    "Kom å köp gräsklippare så får du mer
    tid över till annat.Hoppa halvnaken 
    genom vattenspridaren tex" Jag 
    blir så trött....
 

    Tänker på din familj och dina vänner
    som har en tuff dag framför sej i 
    morgon ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar