måndag 6 januari 2020

En sväng till CSK

Vaknade halv sex i morse och tänker därför få lite gjort i dag när jag är ledig. Först Karlstad, sen in med en sak till stan och vidare till sjukgymnastiken. Var ute och gick i förrgår med, trevligt. Pratade med Pia hela promenaden tills jag kom dit jag skulle och blev hämtad. Kan inte varit roligt för henne att lyssna på mitt flåsande i dessa backar vi har här. Men att gå och reda ut det som rör sig i huvudet är faktiskt bra.
I går blev det inte så mycket träning eftersom jag skulle jobba och hinner röra mig där. Först 79 trappsteg upp till avdelningen och sedan runt 2-3 km på golvet när man jobbar.
I dag ser det ut att bli tråkigt väder så då får det bli sjukgymnastiken och det träningsprogram som ligger där. Sen har jag ridlektion i kväll så i dag lär jag vara nöjd när jag lägger mig.

Undrar vad jag ska sätta för mål för min ridning den här terminen. Förra hade jag fokus på sits och händer. Just nu känns det inte som man kommer få ordning på något för än man piskat kondisen först. Undrar vilken häst man får i dag. Jag borde ta Baron för han är bra för konditionsträningen.

Något som är skönt är att nu är det vanliga dagar igen. Tillbaka till rutiner och vardag. Man blir ju helt vilsen på alla röda dagar som kommer mitt i veckan.

Nej, nu kanske man ska pallra sig i väg. Bombus har släppt ny skiva, den får det bli till CSK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar