torsdag 3 maj 2018

Maria O

I dag fick vi, jag och Maria till en lunchdejt som sen blev en fikadejt!Två i en liksom.  Vi var först på Jennys, efter lunchen ville hon ha "nöe sött" så vi gick vidare till Nordells.
Vi har så jäddra roligt vi två.Livet kan vara hur uselt som helst, men när vi kommer i hop så är det en massa skratt mest hela tiden. Det är även värdefullt att ha en vän som även efter ett långt uppehåll bara plockar upp där vi slutade. Vi lyfte nog allt mellan himmel och jord och det är också skönt.

Vi är iaf rörande överens om att vi tar för lite plats och ska stampa i från lite oftare. Jag bad om mer potatis till pannbiffen och tyckte jag gick ut hårt på den punkten,hahaha!!

Ridningen har för en gång skull gått riktigt bra! Måndagen var lite slitig med Jameson, onsdagen var jättekul med Laura och Therese och i kväll red jag för Christina och fick ha Molly. Har inte ridit henne på 4 år såg jag på Instagram, så det var dags. Hon är så himla trevlig att rida, lite envis och man bör vara bestämd och konsekvent redan från start. Jag kommer välja henne fler gånger, det är iaf säkert.

Helgen är nästan lite för välplanerad känner jag. I morgon ska det tränas och sedan invänta en tur till Karlstad för att gå på Pinchos och äta. Mattias bjuder på middag.Jenny och David ska också med, för vi ska sedan vidare på Kvelertak på Nöjesfabriken. Lördag ska jag åka till Sunne på förmiddagen och träffa min viktigaste människa, klockan 14 ska vi äta födelsedagsmat på The Oven och på söndag ska jag nog i väg på Noas dop. Har inte fixat present än kom jag just på...
Men jag har nog dispans på det ett par dagar skulle jag tro.Sen är helgen slut..

Måndag strax innan 8 ska jag sitta på tåget mot huvudstaden för att se en konsert med Metallica. Tisdag förmiddag bär det av hem igen. På fredag ska jag träffa någon chef i Åmotsfors för ev lite nattjobb. Lördag och söndag ska jag jobba på avd 79. Så nu går tiden så där fort igen.

Fick sms ang mitt sommarvik, det ser ut att bli nattjobb för min del. Typ hela sommaren. Men det ska nog gå bra. Nej, nu får det bli en dusch och lite sömn.
Fan jag vill träffa Jennifer också. Och Linda...Bägge Lindorna faktisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar