fredag 30 mars 2018

Datorn är har gjort en Jesus!

Datorn återuppstod!!!Fan va gött!!!Finns en duktig kille på 42-store som heter Tomas, han kommer jag aldrig glömma. Som jag och littleB försökte få liv i denna dator.. Och hur förundrade vi var.. Fast det var han på affären också. Han frågade om jag kunde ha någon aning om vad som hänt, för han förstod Mac ganska ordentligt, men denna hade busat till det på ett sätt han inte förstod.

Men två veckor gick, sen ringde han och berättade att han kunde rädda allt arbete som var i datorn och alla bilder. Då var jag nöjd, och tänkte att jag skulle behöva köpa ny dator. Denna har jobbat hårt i flera år, så det kanske var dags för pension..
Nope! Han ringde igen och berättade att han fått ordning på den och att jag kunde få hämta den.
Tack för det!

Har senaste dagarna hunnit med att titta på när Kicki haft tömkörning, varit med på en hopplektion med Jameson. Jorå, tungan satt fast i gommen...Men benen domnade inte av skräck och då tänkte jag att då kan jag ställa mig i 2-punkts sits och ta mig över hindren.
Så nu kan jag bocka av 60 cm iaf. Baron var den som hoppade absolut snyggast med Birgitta på ryggen. Helt underbart att se!
Sen red jag igen på både Jameson och Baron i onsdags. Först för Maria och sen för Christina. Fick lite ordning på Baron, det var roligt.

I går var jag på jobbet.Väldigt kallt.Var både ute i Hungvik och inne i stan och jobbade.Fram å tillbaka. Såg älgar som stod precis vid vägkanten och åt. Varför röjer markägare och lägger dreten vid vägkanten? Bättre och dra ut det på gärdet, så kan älg stå där och äta.
Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar. Vi ska och fira Emelie i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar