måndag 26 mars 2018

Mingel

I onsdags var det att en riktig mingeldag!
Började som vanligt med att åka till stallet och rida på morgonen.Nu verkar jag bara vara intresserad av att rida Jameson.Och på onsdagar får vi ju välja vilken vi vill ha,och ingen gör någonsin anspråk på honom.

Efter lektionen åkte jag till Elins Bakgård och träffade Madde. Äntligen fick vi till en fika.Hon jobbar mycket och har precis blivit mormor❤️ och jag rer med mitt.För även om jag är så sjukskriven,så banne mej går dagarna undan precis lika fort som när jag jobbar...Där satt vi i säkert en timme och bara hade det gött.Sen åkte vi på palmviken och handlade.
På väg till bilen ringde jag Marja  och frågade om jag ev kunde få komma och skotta undan några timmar om de hade kort på folk.Hon lät faktiskt glad när jag ringde,och så klart skulle jag väl få komma och jobba om det dök upp något.

Åkte hem och  grejade lite och väntade in Mattias.Sen var det dags för dagens höjdpunkt!
Åka och äta pizza och träffa Lexie❤️
Och hon den lilla underbara kom nu gående in på pizzerian!Även ett par ord kom när vi satt och åt.
Nu har hon börjat inskolningen på förskolan..

Torsdagen gick mest i ridning.Var och deklarerade hos Per först på morgonen.Sen åkte jag till stallet.Första lektionen red jag Wizja och andra Jameson.Vi red ridvägar med Christina.Så den här veckan hann jag ha alla tre ridlärarna.

Fredag åkte vi till Karlstad på vårvisning.Eftersom våren inte visade sig,satt jag kvar i bilen och pratade med Marita i stället.Vi åkte förbi Pizza Hut och drog sedan en sväng till Sunne och hälsade på den viktigaste människan i mitt liv.Var även där på söndagen så hon fick äta lite pizza och jag fick sitta i lekparken och sola.Härligt! BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar