lördag 17 mars 2018

Tillbaks på jobbet

I går gjorde jag mitt första arbetspass sedan december.Jag tyckte det gick bra.Var lite brått, men jag kom in på bredställ tio minuter innan jag skulle sluta iaf. Mina brukare var glada över att se mig och undrade vart jag varit. Jag sa att jag varit hemma och varit sjuk,men sa inget om att jag ska sluta och försöka dra mig runt på sjukhuset. Det är väldigt trist att man ska lämna vårdtagarna och arbetskompisarna...Det sliter på en. Men man får ta sig igenom det och se fram emot de nya som man kommer träffa. Det går ju faktiskt att hålla kontakt med de man jobbat i hop med också.

Nästa gång jag ska jobba är på måndagkväll. Sen är det två dagar under påsk,sen är det slut.
I dag har jag hunnit handla, träna hos Mia och varit stallet.Tänkte rida,men ångrade mig. Räcker med att jag tränat i dag. Det var detta med att ta det lugnt också.I morgon hade jag gärna velat åka in och titta på barnen när de rider, hoppas det inte blir för kallt...Då blir det lätt att man stannar inne i stället.
Dygnsrytm är äntligen normal igen!Härligt.
Nu ska det bli gött och vara hemma. Inget planerat för än Metallica i maj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar