tisdag 20 mars 2018

När kommer våren?

Jag är i ärlighetens namn så trött på att frysa!Det brukar vara mer trevligt väder när Roger fyllt,men det är ju fortfarande riktig jäddra vinter.
Vi var hos honom på kalas i söndags.Det var trevligt.Åt köttfärspaj så jag höll på att ramla av stolen.Var tvungen att pallra mig ut och gå när vi kom hem.Solen sken och det var så fint,men jag höll på att frysa ansiktet av mig,Kom nu vår och värme!

Håller på och ordnar med lite allt möjligt.Jag ska ha tågbiljetter till Göteborg,Stockholm,Sölvesborg och hem igen...Någonstans måste man bo när man ska på Foo Fighters och Metallica. Malin kom med glädjande nyheter!Hon har fixat en stuga som vi ska bo i under SwedenRock.Underbart!Då behöver man inte släpa så mycket kläder, det kommer vara varmt på nätterna, toa finns inomhus,och kanske är det rätt tyst på natten❤️
Jag har en fot som inte vill gå speciellt mycket och heller inte ha skor på sig...Ringde ortopeden i Karlstad i går.Läkaren ska ringa på måndag och jag måste lägga mig platt och be om en operationstid.
Fan!Men som sagt, nu finns det inget annat att göra.Måste bara fråga om denna leden han vill steloperera.Hur den kommer påverka ridning och hur jag kommer gå.
I slutet på den här månaden kommer jag äntligen få lön!Käckt!
För nog har det varit ett pyssel med att få det ekonomiska att gå ihop.
Men man anpassar sig.
I går var jag på jobbet,så det blev ingen ridning.Pratade med Hanna och hon var så överlycklig över att Jameson varit så pigg på lektionen. Hoppas jag får ta honom i kväll.Jag tror vi ska hoppa.
Nu är det dags att packa i hop lite kläder och åka till sjukhuset och träna.Brrrrr....Men efter det lär jag inte frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar