fredag 28 juli 2017

Trött

Jag vart att lite sliten av resan tror jag. Har sovit en himla massa sen vi kom hem. Sovit och åkt till jobbet. Fast i går var jag kattvakt åt Hulda och Tut-Rut. Det är två riktigt roliga tjejer! De är så små och har jordens längsta ben. När sen Rut får spatt och ska springa som en tokig med dessa långa ben så håller man på och skrattar i hjäl sig!

Sen hann vi med lite mys i soffan innan det var dags för mig att åka till jobbet.
16-22 och ut till Klässbol blev det. Det är lite lugnare nu när inte det är en massa orienterare överallt. Men det har varit sköjj att de haft tävlingen här.
Växellådan på bilen har uppfört sig lite märkligt så jag har bokat tid på Volvo så får vi se vad det kalaset går på. Fick ju en bra lön nu, så det är klart att det ska börja lysa lampor i bilen....

Fast så länge det är döda ting som går sönder så spelar det ingen direkt roll. Det är bara att jobba på igen....Suck!Nu ska jag slänga på mig lite kläder för vi ska tydligen in till stan och köpa nåt.. Jag skulle vilja köpa nya ridbyxor. Ska bli roligt att dra i gång och rida igen. Det kommer säkert bli slitsamt, mycket av kondisen är säkert borta. BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar