måndag 17 juli 2017

17 Juli

Nu är det mitten av juli. Jag tycker väl kanske inte den "riktiga" sommaren har kommit än. Eller så har jag jobbat så mycket så jag inte märkt det. Jag tycker det är kallt och i går när jag åkte till jobbet så kändes det mer som en tidigt höstdag än en morgon i juli.
Anki och jag skulle ses i fredags och umgås innan hon skulle dra i gång och jobba i dag igen. Fast då fattades det folk på jobbet, så jag fick åka och jobba i stället. Fast det vart en trevlig kväll det med.
Nu är det en vecka kvar till jag minsann ska på en minisemester. Ett dygn i Stockholm med Entombed A.D, Gröna Lund och hotellfrukost. Ska bli gött med lite musik. Det har jag saknat. Inte en enda festival blev det i sommar. Så olikt mig, men ska man ut och resa så får man börja med att stanna hemma och jobba det man kan.

Och jobb blir det i kväll också.Må,tis kväll på Vik, torsdag natt på sjukhuset och kvällsjobb hela helgen sen.I dag gick jag upp och åkte till sjukhuset. Hade tid hos Plate. Sen åkte jag faktiskt direkt hem och la mig och sov med katterna ända tills klockan var nästan 13.

Då tittade jag runt på nätet och så att Metal Club ställt till det så man måste åka dit i oktober.
Paradise Lost och ett gäng andra duktiga killar kommer. Så då vart det nåt i oktober med..
Sen om det finns någon som vill skratta lite så kan jag rekommendera en pod som jag brukar lyssna på när jag har långa körsträckor i jobbet. Skäringer och Mannheimer...
Jag tycker den är skitrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar