onsdag 12 juli 2017

In extra på jobbet

I dag skulle jag vara ledig, men får att åka och jobbat kväll. Fast 16-22 ska jag nog ta mig igenom.
I går var jag, Milena och Majlis och fikade på Sågudden. Vi var där i flera timmar och jag satt faktiskt bara och njöt av att lyssna på dem. Jag har ju inte sett dem sen jag slutade på Höglunda.
Och den rabarberpajen var mumsig.
Åkte sen och köpte lite saker till installationen av ytterdörren och då ringde Ingela och bad mig jobba i morgon. Hon hade fått vikarie, men han hade blivit sjuk.

Nu har vi ordnat flygbiljetter så att vi även kommer hem från USA. Det kan ju vara bra. Fast än är det en del som måste fixas.Men komma dit och hem är ju det viktigaste.Jag slog på stort och köpte en lite bättre flygstol hem, hoppas på att få sova då det är ett nattflyg och man säkert får kuta i väg till jobbet ganska fort efteråt. Jag inser nu att det kommer bli ett halvår med en jäddra fart. Så går det när man tackar ja till allt. Skulle kanske inte sett "Yesman", hahaha!!!


Entombed A.D i Stockholm
Barcelona med Anki ett par dagar
New York en vecka med Bapis och T-man
StoneSour, meet and greet med Jennifer
Punkgala med förhoppningsvis många kära vänner i Karlstad
Helloween i Partille med Martin
Gran Canaria med Mattias och sen Usa igen i februari med Denise och Sandra...
Man lever bara en gång. Och i fortsättningen kommer jag har jädrigt dåligt med pengar, hahahahaha!!!




Men det är så värt det. BloggerImage


Mycket fint får man se när man jobbar
BloggerImage

Sen när man får lite hälsningar från vänner och lilla hjärtat som man inte hinner träffa💖
BloggerImage BloggerImage


BloggerImage




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar