söndag 2 juli 2017

Dumma mig 3

En riktig trivselkväll fick jag och Anki i hop. Bägge tjejerna var med också. Salle blev fast på ett tåg och skulle få vänta i flera timmar när han väl kom till Karlstad.Då åkte Anki och hämtade honom. Det innebar att jag, Ida och Hanna fick ett par timmar extra i hop. Jag fick en guidad tur runt Dottevik och så tog vi en massa kort. De åkte linbana och jag låg rakt ut i en sån där stor gunga och bara njöt av det fina vädret.
Har varit in en natt på sjukhuset och jobbat. Det var en bra natt. Jag var bara riktigt trött en halvtimme. och det kan man stå ut med. Hade på mig en stegräknare, blev över 7000 steg efter kl 12. En springer en del med andra ord. Sen när jag kom hem hängde Frutt med och sov ända till 15.

I dag ska jag till jobbet mellan 16-22. Jobbar en extra tur för en kille som skulle spela fotboll. Den här veckan blir mastig.. Jag gör den här turen extra och en till på onsdag.Så nu är jag ledig en dag på en 7-dagars period.Men en vecka går fort.
Sen blir det lite lugnare.Och det är mestadels kvällar, så då går det bättre.

Jag saknar ridningen och det är 4-5 veckor kvar..Inser att jag måste konditionsträna på något annat sätt. Annars blir det jobbigt sen när vi ska dra i gång.


Hittade en stooor gunga som jag kunde ligga och slappa i.

BloggerImage

Ida💓
BloggerImage


Promenad i solen
BloggerImage


Hanna och Ida
BloggerImage


För första gången på länge kände jag en sådan total lycka och sinnesfrid.
Att närvara i stunden har varit svårt de sista fem åren. Nu gjorde jag det.
Ellis och Hanna💕
BloggerImage


Verkligen en rolig och trevlig dag/kväll.
BloggerImage

När jag vaknade i morse låg han där. Min stora kärlek och
antagligen trognaste vän.Tack för att du finns älskade Snidde!
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar