måndag 10 oktober 2016

Börjar dra i restarmen

Det har börjat dra i restarmen. Jag vill ut och åka.
Helst dit det är lite varmt och man kan bada.Det hade varit så himla gött! Men jag ligger på sparande inför en lite längre resa om ca 1,5 år så jag bör nog fokusera på det. Har heller inte så stor plånbok nu så jag måste hålla mig hemma. Har köpt lite nödvändiga saker och har en del saker kvar på listan. Det som står näst på tur är en ordentlig ytterdörr till lillhuset mitt så värmen kanske stannar inne lite längre, sen skulle jag gärna vilja isolera hallen som de byggt till och det är säkert inte gratis.Kan inte göra det själv så då kommer det såklart kosta att få hjälp.

Såg att Lundevall var på Mallis och har haft det gött. Hon flög fast hon inte är så glad över att göra det. Sen läste jag på Facebook att det var något med planet som de var tvungna att fixa, kan bara tänka mig hur det ska ha känts. Jag är också rädd när jag ska flyga, ibland så att jag nästan vill spy innan vi kommit upp i luften. Men nu är hon hemma igen så jag hoppas jag får träffa henne snart.

Har jobbat under helgen, men inte så många timmar. En riktigt fin helg, vilket har inneburit att jag kunnat åkt till Sunne och fixat lite på graven, inte varit så trött och haft en filmkväll.Och så kom chefen tillbaka så vi kunde ändra min arbetstid. Jag har valt att gå ner lite i tid, kroppen börjar bli trött och då är det bättre att dra ner på takten lite och gasa på till våren om jag mår bättre.



Hittade en tröja jag bara var tvungen att köpa till Christ :)
BloggerImage



 Ska jag någon gång köpa ny klädsel till bilen så....
BloggerImage


Uhh, hit vill jag igen...Sol, bad, nöjesparker  och go mat. Florida <3
BloggerImage

Måste orka få in småträden innan dom fryser ihjäl också..
BloggerImage


BloggerImageNu är det lite mer höstblommor hos min vän. Tänk att man
kan sakna någon så fruktansvärt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar