onsdag 4 maj 2016

41 år

Då var jag 41. 41!!!! Tänk om någon sagt till mig när jag var 20, att när du är 41 ska du på Metalallsvenskan, SwedenRock och se Iron Maiden i juni...Då hade jag skrattat och sagt att gamla tanter ska hålla sig hemma...Födelsedagen har varit bättre än bra. Fick gratulationer av de tre pöjjkera som betyder mest i morse på sängen. Den med två ben hade även fixat present. Jag åkte till stan och tillbringade en timme med Madde på Nordells. Värdefull tid det!Vi jobbar så jäddra mycket så det är svårt att få i hop det. Jag har även varit hos Malin på Hagapraktiken och fått massage och laserbehandling. Hon är duktig som f-n!

Det har knastrat och knakat i nacken hela eftermiddagen.Solen har jag suttit i ett tag också,men inte för länge.Vill inte ha någon mer dret nu.
Just nu ligger jag och jäser framför tvn. Blev bjuden på Häll.Åt så jag blev svett och fick hjärtklappning,hahaha! Kommer nog somna snart,vilket känns gött.I morgon ringer klockan tidigt.

    Fina födelsedagskort har jag fått❤️


    Morgonkaffe med bästa Snidde

   Tack för maten❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar