onsdag 18 maj 2016

Okken dag!!!

Nu början man att ställa om sig till NY-tid..Inte bra!Jag ska snart hem igen och då ska man få ordning på dygnsrytm och  arbetstider.
I dag har jag sett mycket.Först en som cyklade rakt över en tjej så det small.De blev lika förvånade bägge två,kramades och bad om ursäkt och stormade vidare.

Gick till Empire State Building runt 10.Kroppen är inte riktigt med på det hjärnan säger till den,så det går sakta och gör ont.Men jag stålsatte mig och bare gick!Vilken utsikt!!Inte konstigt att det tar tid att förflytta sig.Ön är ju dretstoooor😂

Efter det satte jag mej på bussen som går "downtown".Då hamnade vi mitt i ett kinesiskt begravningsfölje...Först en suv som hade ett stort kort på taket på den döda, och sen var resten av bilen dränkt i blommor.Man kände hur de luktade.Efter kom en likbil och sen runt 15-20 svarta suvvar med blinkade blåljus och flaggor som det stod "funeral" på.

Sen for vi förbi nån inspelningsplats där CBS spelade in.Vi åkte även förbi alla lyxhotell där man kunde bo för typ 10.000 dollar/natta.Efter det bar det av ner förbi "Freedom Tower" och in på Shake Shack.
Där hamnade jag i matkoma en kvart och beslutade mig sen för att hinna med två saker.StarWars och nån Bodyutställning.
Det var lite kul och se orginalkläderna från filmerna.Nu har jag pizza fulle magen och ska sova.I morgon bär det av hem.

Tur är väl det!Annars hamnar jag väl på sjukan här...




    Dessa stackars hästar 😔 De går på
    hårt trafikerade vägar...




    Detta är alltså riktiga kroppar som 
    människor donerat.
 
    Väldigt intessant att se hur vi är
    uppbyggda.


    Mitt i allt stod den här montern...



    Vårt nersystem❤️Det fanns mycket 
    mer och var helt klart en av höjd-
   punkterna denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar