måndag 23 maj 2016

Grattis till två hål i väggen!

Nu börjar jag nog bli som folk efter resan.Gött att man var ledig ett par dagar innan man ska börja jobba.Har lite ångest inför att börja 7 på lördag och söndag,men det kommer ju gå över bara man går in på grupplokalen och se de som är där😊
Jag har sovit,katterna med.Helst på mig så jag har inte frusit sedan jag kom hem.Mattias är världens gulligaste och jag helt jetlaggad i hövve och fatter inget.Stackars pöjjk❤️
Har träffat Jennifer i dag!Äntligen!!!!
Jag har saknat henne!!Vi har fikat och gosat med katter och haft paketbyte.
Sen bar det av på årsmöte på Hagagatan.Och när jag väl kommer dit så vill jag inte sälja nån lägenhet om Sandra ska flytta....Jag är ju sketgla i den!❤️
När jag var där så ärre nån dåre som borrat två hål i väggen i vardagsrummet.Inte snyggt och han har heller inte gjort klart skiten på ett år.
Hur han kom in är nästa fråga för ingen har släppt i stöllen.För jag bara reda på vem som gjort detta så....
Får de fixa till detta omedelbar!Jag är fan förbannad.Bajs på er usla ventilationsfolk som försvinner i ett år!







Två hål i väggen som kunde döljas av en gardin,,,Men nej,mitt på vägga😡
Fick fin leksak av Jennifer i dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar