torsdag 12 maj 2016

Njuta!

Njuta är viktigt.Det har jag gjort i dag.Eller kanske inte i morse.Då var jag stel och hade ont,svårt och gå och muttrade frågande varför Ing-Marie skulle vara på "farta" så jädra tidigt för...
Men hon är så mycket smartare än mig.Klart vi skulle åka tidigt så vi fick ett gäng timmar i hop.Hon är tapper så det räcker och blir över.Den operationen hon gått igenom var stor och komplicerad.Hoppas jag får se bilderna någon dag.Det värmer i hjärtat att se att hon bli bättre.Vilket jäddra kaklag vi är.En skack och vinn reumatiker med vissa andra handikapp i hövve,en ryggopererad som låg rakt ut i bil eller satt som en pinne på en stol,sen den sista som är höggravid,ständigt varm och full i vatten...Jorå,tror det var mer fart på disse pensionärerna som kom från Arvika pastorat i resturangen än oss.Höll på och snubbla omkull tack vare en rollator också inne på museét...

Efter en otroligt trevlig lunch och fika bar det sedan i väg hem igen och till skolan för att hämta min vän.
Lomeda fick sedan bära omkring på mig i 45 minuter.Vågade mig på lite galopp i dag med.Fast det gick att fortare på henne än på Laura.Fast det är ju meningen att jag ska bestämma farten.
Men i dag hade hon en mesig,trött ryttare...Det tyckte nog hon var bra:)
Tusen tack för i dag Ing-Marie och Linda!
Och tack för ÄnglaFias jacka❤️❤️❤️
Den ska få hänga med i ur och skur,det hade hon velat.


   Mycket vackert på den här bilden❤️

    Och precis lika fint är det här❤️

   Värmlands museéum.

    Kan inte sluta skratta åt detta!


   Många lata timmar i sängen har det 
   blivit.Eller lata?!Fuck that!Jag behövde
   vila och götta mig lite:)

   Tack för god mat Carlsson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar