söndag 15 maj 2016

Dag 1

Jag har sovit gott i natt.Visst jag har vaknat några gånger när polis och ambulans kört förbi.Började dagen i Central Park.Där hamnade jag mitt i nån "walk for aids"...De skulle gå en mil,jag hängde inte på hela vägen,jag vek av lite snyggt ungefär halvvägs.Men nu har jag sett lite mer av parken.Sen bar det av för lite lunch och kaffe.Det började blåsa rätt ordentligt så jag gick och köpte en tröja.Hamnade på Times Square och man kan aldrig sluta förvånas över vad som rör sig där.Skulle på en match med Yankees med som "tur" var så blev det nåt strul med sidan som skulle ladda upp biljetten så det blev inget med det.
Jag åkte då ner till en bio i stället och såg en film.Gött för fötterna det!
Och jädrar vilken bildkvalitet det var.Och ljudet....Tant fick ha öronproppar.
Nu är jag tillbaka på hotellet.Ska bli gött och sova..

    Alltid lika magiskt varje gång man 
    landar och åker nedför den här
    rulltrappan...

   Utsikten från hotellet


    Har sett en massa olika kyrkor i dag

    Lunch!

    Till slut sprang jag på honom...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar