tisdag 17 maj 2016

Börjar bli trött...

Jag börjar bli rätt sliten nu..Men det är så mycket man vill göra,mycket att se och man går i stort sett hela tiden.
I går gick jag längs Broadway och tittade.När man kommer ner mot Noho och Soho så blir tempot lite lugnare.
Det är en helt annan stämning neröver.
Och man vill bara gå och titta i timtal...Men det vill inte min kropp.Den vill vila ibland.Stannade och välte i köll i Union squarepark.
Där rastade folk sina hundar i nån liten inhängnad.Gött och se lite djur!
Jag har sett katter också,inne på Petsmart.De adopterar bort hittekatter.

I dag var jag på Manhattan Mall.Otroligt tråkigt köpcenter,så jag drog till Macy's i stället.Hittade jeans och gympadojjor.
Sen gick jag och åt på ett deli och lämnade sakerna på hotellet.Hittade tillslut en av de roligaste affärerna...
"Spencers".Fem nya t-shirts på väg
hem.Mattias kommer bli så glad och förvånad.Jag måste på riktigt ta tag i detta turistandet i morgon.Näst sista dagen.Tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar