onsdag 27 januari 2016

I-lands problem

Ibland gnäller man över små problem.Speciellt när man är trött.Jag är väldigt trött...
Först när jag skulle till jobbet så starta inte bilen.Då skulle jag ta ett batteri ur garaget,bära upp det och startkablar till bilen och dra i gång den.
Det gick bra.
Tog med det extra batteriet och kablar i baksätet.
Kommer till jobbet och då var det möte.I tre timmar!Bap!!!Men det var intressant men det var svårt och sitta still.
Bra drag på jobb i kväll och när jag hade sista besöket så hade jag sån huvudvärk så jag mådde illa.
Tryckte på hissknappen,det kom ingen hiss.Tur att jag bara skulle upp på 6:e våningen.15 trappsteg i varje trapp.
Kommer till bilen,den startade inte..Fast det förstod jag,batteriet var helt dött i morse.Men nu är jag hemma i sängen med min trattkatt,fjärrkontroll och Fruttprutt❤️ 
I morgon är jag ledig.Funderar på att sova hela dagen...Första lediga dagen på två veckor tror jag.Detta visste jag skulle bli jobbigt.Men nu är jag ledig i morgon,ska njuta av det.


    Mattias dammsög.Snidde sökte 
    skydd...

    Mina tröttmössor❤️

    Den här lille herren hade otur i går.
    En byrålåda var inte riktigt stängd.
    Precis när jag gick för att stänga den
    hängde han sig i lådan i framtassarna.
    Lådan åkte igen och han skrek,nåt
    så fruktansvärt.Mitt lilla hjärta...
    Jag grät så han vart alldeles blöt den 
    lilla katten.Men det gick bra med 
    tassarna❤️

    Hakan,hakan,dom kallar mig för 
    hakan❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar