måndag 11 januari 2016

Snidde ska till doktorn..

Mitt hjärta och bästa vän måste ta en tur till doktorn.
Jag har hittat en liten knöl/kula på honom. Men jag hoppas att det är en ofarlig fettknöl då han inte är den smalaste killen i kvarteret.
När vi ändå är där ska han lämna lite prover för att kolla njurar och levern.Lika bra,han blir 8 så det är lika bra och kolla.
Om han inte har skrikit ihjaaaal sig i bilen på väg in till stan vill säga..
Han är inte rolig och åka bil med.
I morgon ska jag var på sjukhuset på förmiddan och sen jobba på kvällen.Det ska nog göras en utvärdering om jag ska fortsätta med medicinerna eller om jag ska byta,igen.
Nu är det sista veckan innan praktiken..Men nu har Milena varit helt underbar och tagit ett par turer åt mig så jag slipper köra så mycket dubbelt.
Jag passar iallafall på att vila nu innan det drar i gång.Tycker nog att jag är lite piggare nu.Det fungerar att börja 7.Det är
ju inte så att jag studsar ur sängen och är överlycklig över situationen,men det går.
Hade tänkt mej en tur till Eskilstuna också,men inte när vädret är så här.
På torsdag ska jag och min vän i väg och rida för första gången i år.Den träningsvärken man kommer få...Men det ska bli roligt!


    Det är tyvärr väldigt många katter 
    utomhus nu.Utan möjlighet att gå in.
   De går efter mig och vill in i trapphus
   och ibland även i bilen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar