torsdag 21 januari 2016

Snidde är okej!

Jag är så glad!Snidde är opererad och det var fett som låg som en liten ärta under huden.Jag kan inte nog förklara hur glad jag är över detta.
Har äntligen hunnit hälsa på farfar och farmor också.Hotellfrukost blev det så klart ❤️
Praktiken är i gång och det är jätteroligt!Det händer nåt hela tiden och jag ränner som en yr höna för att hinna vara med och se så mycket som möjligt.
Sen har jag haft en otroligt gullig och omtänksam handledare under veckan...
Han är väldigt kompetent,skärpt,har humor,har ett underbart bemötande när det gäller patienterna och sina arbetskompisar. Fast det vet ni ju redan samma sekund som jag talar om vem det är:) Det är våran Christ jag taler så gött om❤️
Så jag har det bra på sjukan.Men hur jag ska få i hop detta gymnasiearbetet vet i faAn.Men det måste jag,på nåt sätt.I dag är jag ledig från praktiken för jag ska va där under helgen,så då får det bli ett par timmar på Höglunda.

    Har inte januari i hjäl mej så....

    

    Pöjjkera är inte ute...Detta blir då 
    resultatet.Varje natt...


    Trattkatten är inte så positiv.Men 
    heller inte helt galen.Nu börjar han 
   få koll på mat,dryck och avstånd.
    Tänker positivt!Bara 5 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar