lördag 21 november 2015

Frösa!

Jag fryser....Det gjorde Ullis också i kväll.Vi är två fryslorter!Hahaha!!!Men jag vet en till som fryser så hon blir förbannad.Caroline Slertman ❤️Verkligen inte kul utomhus nu.Man behöver nog vänja sig lite.Och klä på sig ordentligt.Inte ränne i bara tröjan i minusgrader.Men jobbar man som vi så är det slitsamt och ta och på sej jackan 10-15 ggr på ett arbetspass.
Arbetspasset i dag har varit väldigt varierande måste jag säga.I bland händer inget,i bland händer allt.Fast med bra personal runt sig så ordnar sig allt.Så himla gött att man jobbar med människor som gärna sträcker ut en hjälpande hand.Att det kan fortsätta flyta på så bra som det gör även fast det dyker upp lite andra saker än vanligt.Och sen som
bonus så får man träffa annan personal inom andra yrkesgrupper och de tar sig tid och visa,förklara och berätta samtidigt som de gör det som ska göras.Det tackar jag för!
Ser mer än någonsin fram emot praktiken i akutsjukvård på sjukhuset!Då har jag all möjlighet att vara med,fråga och se.Nu är det lite svårare eftersom man jobbar.

Ska bli skönt och sova nu.Snidde kom precis och la sig på magen❤️
Tänkte försöka hinna på julmarknad i morgon...Och läsa lite akutsjukvård...Och ha sovmorgon...Och tvätta...Och tanka bilen...
Den bilen ja...Först stöp ljusknappen sönder i flera bitar så jag fick sitta och trycka där med handen hela tiden för att ha nåt ljus,sen är nog kylarn trasig,man måste fylla på vatten ofta ,handbromsen rök i går,slutröret på avgassystemet var så rötet så det ramla av på besiktningen,bagaeluckan åker upp lite som den vill (fast då åker man bara fort över ett gupp så åker den upp i en väldig fart sen ner så den stängs)klart!!
Kanske är det dags och ge upp på denna gamle bil??Eller faktiskt laga den?? 

   Jo,detta med balkar i taket va sköjj!

    Nu när det är så kallt så får man 
    njuta av sina minnen.Här var vi för 
    3 år sen.Denize hade precis köpt nya 
    skor och var så glad så hon sprang 
    omkring på rummet.Miami 2012❤️

   Första snön kom.Hon älskade snön 
    ungefär lika mycket som jag hatar den.
   Hon hade varit glad över att snön 
    äntligen kom❤️❤️❤️

    I bland är man lyckligt lottad.Två 
    limpor i fotänden❤️Varmt och gött❤️

   Lyckan är att ha en egen kartong❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar