tisdag 10 november 2015

Mår bättre

Har mått lite bättre nu i nästan en hel vecka.Är så glad över att kunna gå "som fölk".Helgen har gått i jobb på Innerstan,så jag har haft det bra:)
Akutsjukvården har börjat och min bok har inte kommit än...Kommer den inte i morgon får det bli bokjakt.Var på sjukhuset i dag och fick medicin,passade på att försöka få i hop nåt till den första insändningsuppgiften.Men det va inte lätt med mobilen.Ser ju inte så bra:) 

Jag fick höra mina svar från labb:)Sen jag lämnade prover sist så hade sänkan sjunkit från 27 till 1,sen var det nåt mer som sjunkit.Det är ju jättebra!Hoppas det håller i sig när jag nu säger adjö till kortisonet för den här gången.
Resten låg inom normalvärden med tanke på min sjukdom.Kanske får man vila lite från allt det onda.Jag har mer energi nu,det känner jag.
Och jag kan inte nog tacka ssk-gänget på medicin.De är underbara!!


    Lite lik Focus❤️

    Jag ska försöka ta mig igenom 
    SwedenRock.Jag hoppas det går bra.
    Annars får jag hyra rullstol:) Här ska 
    tankas livsenergi!!!

    Och annat som är flytande.....

    I dag fick jag två droppnålar.En pep 
   i väg och gjorde en "blobb" i armen.
   Den andra vart perfekt!Då fick man 
   lära sig det också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar