måndag 16 november 2015

Snart slut på de lediga dagarna!

Sitter och sliter med akutsjukvården...Hitills skrivit 5 sidor och har hälften av frågorna kvar.Katterna ligger och sover på varsin stol i köket. De  hoppar ner och äter lite torrfoder och återgår till sömnen på stolen igen.
Som jag önskar att jag vore katt i det här huset ibland. Inga krav, inga måsten bara susa omkring lite vart man vill hela dygnet, bli sönderälskad och alltid ha någon som ser till att man har det oklanderligt dygnet runt.
 I går var dock en riktigt skön och värdefull dag. Jag var med Bapis till Charlottenberg och shoppade lite saker, åt på Subway och vrängde i mej lösgodis från Gottebiten. Tänk att Jennifer kom hem med ett gäng klänningar...Jag är inte förvånad. Hon köper klänningar, jag t-shirts... Tydligen kan man aldrig få för mycket av det inte :)
Det hade tydligen varit blixthalka på en del ställen, flera bilar hade åkt av. Otrevligt med halka.

    Den här ville Jennifer köpa när vi var i 
    New York.Wonder why???

    Sällskap❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar