tisdag 17 november 2015

Väckt 02.33

I natt blev jag återigen väck av en svart,fluffig,kall liten katt med en blöt nos.Han hade mycket och berätta, trampade hejvilt på min mage och gnark.
Frutt är nästan aldrig hemma, så man blir så jäddra glad när han dyker upp och vill kramas lite. Han somnade fort och jag satte på tvn.Dröjde inte länge för än jag sov igen med mina två pöjjker.
Har varit på sjukhuset och tränat.Blev en mil på cykel och lite plaskande i bassängen.Härligt att få något gjort! Ibland orkar jag inte så mycket.Det har hänt att jag bara legat och flutit i bassängen.Men dit måste man,oavsett vad man orkar.
Äntligen vart jag klar med veckans uppgift i skolan.Blev 6 eller 7 sidor!!För mycket text helt klart,måste lära mig att komprimera mer,men vart ska man dra in när man ska väva in en jäddra massa centrala begrepp i svaren??Men även om den här uppgiften var jävligt jobbig så var den rolig.Fast det är skrämmande hur lite det behövs för att våra kroppar ska bli trasiga.
Att man inte bara kramar om sin knopp och kropp av ren tacksamhet varje dag!Vi är så otroligt häftigt uppbyggda:) 






    Det är nu 5 år sen vi var i NY.

    Saknar dig så otroligt mycket❤️❤️❤️
    Men tack för att du gav mig så 
    mycket som jag kan bära med mig 
    i mitt hjärta. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar