torsdag 1 oktober 2015

Nu kommer lillebror!!!!

Sitter just nu och väntar på att klockan ska gå...LittleB kommer i dag.
Kommer bli en trevlig helg med mycket rock n roll.Först Wasp i dag och sen Danko Jones i morgon.
Jag ska köra i dag, men i morgon ska vi dra en krogrunda och stanna kvar över natten i Karlstad.
Ska även försöka hinna tapetsera klart i lillhuset och få upp  lite lampor.Det är som mörkt utan lampor har jag märkt.
Har varit i Agneteberg och jobbat.Kul och vara tillbaka där! Väldigt duktiga människor som jobbar i den gruppen.Man lär sig alltid något när man är där.
Man går in genom dörren och så visslar det bara till så är arbetsdagen slut och det är dags att gå hem.

Fick vaccin i går, jädrar va ont armen gör i dag...Men det sa ssk att den kunde göra.Känner mig småförkyld och rapplig, men det ska ikke hindra det vi ska ställa till med nu i dagarna två.
Marten är det här, men det tror jag att jag skippar. Ska nog åka till Sunne och plantera klart hos min kära älskade och tända ljus i stället.

Är det någon som letar lägenhet i stan så finns det en väldigt mysig till salu på Hagagatan!Bra grannar, jättebra område att bo i och drivs av en bra förening.Nära till tex Amigo/Godishuset, Palmviken och du är på stan inom 5 minuter :) Det är lugnt och gött, fast den ligger så centralt.

I skolan verkar det gå bra, fick ett B i hälsopedagogik.Nu vart det ännu mer press att hålla den nivån i betyg.Har ju bara två kursen kvar och får jag B i dom så har jag det i alla:) Fan, jag är så nöjd och glad över detta så det är inte klokt.Det lönar sig att slita!Och speciellt när man ska jobba med det man läser om.Man behöver det varje dag.Hoppas nu den nya medicinen hjälper för nu är det banne mäjj stelt, svullet och jävligt på många ställen. Kan inte jobba som innan, men detta vet jag ju. Har jag tur så blir det bättre om ett par veckor.

Var på Häll i går och åt❤️ Välldans gött!!Inte helt fel och gå ut och äta nån gång ibland.



   I kväll:)


    I morgon!!!!!


   Å så har vi denna Rut...Som jag är så 
    gla i så jag blir tårögd när jag tänker 
    på na❤️❤️❤️


    Hahahahaha!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar