söndag 11 oktober 2015

tre dagar kvar..

Jag ska börja med mina mediciner på onsdag!!! Klockan halv 8 ska jag till Karin och få dropp.Som jag ser fram emot det.Jag är så trött på att ha så ont, humöret blir inte det bästa och när jag var och tränade i fredags fick jag avbryta och gå hem. Ingenting gick bra.
Sen kanske inte det var så jäddra smart att rida i torsdags...
Jag tog mej upp på hästen utan pall.Det är en hög herre att ta sig upp på, närmare 175 cm över marken ska man :) Så den träning vi gjort jag och Mia ger ju resultat, men det gör ont i fotleden.

Han är en riktig slöfis så man får jobba med benstyrkan så svetten sprutar, detta gör ju såklart att man får världens träningsvärk.Men jag vill inte rida med spö, har väldigt svårt att sitta och slå på en häst. Bättre och jobba på med benen när det går. Men nu är det riktigt svårt att ta sig fram märker jag,hahaha!!! Jag kan inte ta samma kliv som vanligt, utan får gå korta steg och sakta.Pensionärerna ränner förbi till å med:)
Trodde jag skulle bli ledig under helgen, men Solberga och Innerstan ringde i stort sett samtidigt och behövde folk.Jag hamnade på Innerstan i går och i dag.Roligt och vara där och jobba ibland.
Fördelen med BC tycker jag är att man få kuta runt lite grann och träffa många brukare och personal.
I går fick jag jobba med Solveig, himla mysig människa!
Och i vanlig ordning så gick jag vilse inne på Korpralen:) Slår aldrig fel.

För att underlätta lite så fick jag kortison utskrivet.Började med det i fredags och då backar inflammationerna fort.Men jag blir så himla varm och förra gången vart jag så aggressiv..Ungefär så förbannad så jag trodde jag skulle få en hjärnblödning.På sånt som jag inte ens bryr mig om annars.
Tyckte det tog lång tid innan datorn startade upp, då tyckte jag att den skulle slängas i väggen, tappade jag nåt så vart det ett jävla liv för det, fjärrkontrollen till tvn fick sig en redig flygtur och jag tror till och med att jag svor åt Snidde när han sprang under fötterna på mej (vilket han gör varje dag).
Inte riktigt jag, men kanske slipper jag det nu.Ska ju inte äta tabletterna så länge den här gången.Men visst var det skönt att fingrarna svällde av och har näst intill slutat göra ont.




    Hoppas!!Hoppas!!!

    Du ska den lille mekanikern få en 
    sten på sin viloplats <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar