torsdag 22 oktober 2015

Går sådär och va så här...

Har jobbat lite grann,det är tufft.Men det är gött och komma hemifrån,byta miljö och träffa folk.
Men de märker att jag har mycket smärta.Jag tror ju så klart att det inte syns eller märks,men det gör det väl.Jag blir arg,för att det gör så ont och för att jag rör mig så sakta,det går inte och "skynda på" heller.Det är bara att ta det lugnt.
Svårt och sova,vaknar ofta.Gött att man inte är tvungen och jobba kl 7.Då behöver man inte känna den stressen.

I skolan håller vi på med hjärt/kärlsjukdomar.Väldigt roligt och intressant,så det flyter på bra där.I slutet på oktober ska jag ut med Bertil,en av sköterskorna och kolla in vad dom gör på en arbetsdag. 

Jag och Fia ska till Göteborg och se på Iron Maiden!!!!!!Va jäddra roligt väl?!
Vi drar tors-lördag,bor på Radison och så slog jag till och köpte biljetter på den 
"inre barrikaden" på Ullevi.Det innebär längst fram i publikhavet:) Får väl hålla mig utefter kanten om det blir för trångt.Eller om jag tar en 3-litersdrink innan och hänger en "invalidoskylt" runt halsen:)
Underbart ska det bli!!!!!Sist jag såg dom var på Friends Arena.Då gick jag därifrån,ljudet var katastrof.Gången före där kommer jag inte i håg om det var Ullevi eller Stockholm.Då var det så bra så jag grät.Se Maiden är underbart,men även deras fans är guld och se!
Jag längtar!

    En litten fot fick jag rätt i näsan❤️



    Barnen hade teori på ridskolan i dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar