tisdag 6 oktober 2015

Hejja hårdrock!

Äntligen kom littleB!Vi möttes upp i Karlstad och rände runt där lite grann innan det var dags för Nöjesfabriken. Eftersom det var torsdag så drog det hela i gång tidigt.Gött när man är där nykter och har saker att göra dagen efter.
Wasp var bra, Blackie var lite göbbgrinig tyckte jag men det ryktas att han är en gringöbbe.
Vi fick höra tre låtar från nya skivan, en av dom heter "I miss you".Jag kan såklart hört fel, men den påminde att väldigt mycket om "Sleeping in the fire" och var för övrigt en väldigt tråkig låt.De andra två var bra, lite mesigt för att vara Wasp, men jag kommer köpa skivan.
Tyvärr vart det ingen "Blind in Texas" men man kan inte få allt man önskar..

När vi väl vaknat så åkte vi till stan och satte upp lite posters inför Niklas arrangemang här i Arvika i november.Nu kommer det riktigt bra musik hit till byn!Totalt Jävla Mörker!
Kommer bli en rolig kväll med mycket känt folk.
Vi lunchade på Statt, hamnade i matkoma och begav oss efter det tillbaka till Karlstad.
Checkade in på stadshotellet och drog i gång värsta förfesten!!!
Eller det som egentligen hände var att vi snabbt som faAn gick ner på puben,åt,gick tillbaka till rummet och tog med bolagspåsen till sängen och låg där som två kollin och drack öl.Hahahaha!!!Fan va gött!Det behöver inte va så påställt hela tiden.

Vi hann se förbandet.Den sångaren var skitrolig och titta på,han var så uppdreven så jag trodde han skulle explodera.Men som som sagt, det är underbart att se någon älska det de gör.
Danko Jones var underbart som alltid.Tyckte nog att de körde mer gammalt än nytt, vilket jag älskar!!!!Han drog skämt och lät oss önska låtar.Vart den mannen får allt i från, det kan man undra.Sen all energi!!Jag var så sliten när det var slut så för min del blev det en kebabrulle och höpp i säng. LittleB var ute och slarvade en stund till.

Sen dess har jag hållt mig lugn, jag blir så sliten.På ett bra sätt!Man får skratta, träffa roligt folk och höra bra musik.Så viktigt!!Jag är helt utan mediciner nu och det är att ett projekt.Allt jag gör går så sakta, nästan allt jag gör är smärtsamt, man gäspar och vill mest sova och plugga är jag helt ointresserad av.Drivet stannar liksom upp när det blir så här.

Ringde medicin i dag och bad Karin prata med Utbult om att få starta medicineringen tidigare.Ska väl helst gå 14 dagar mellan vaccin och medicin, för mitt bästa såklart. Men det vore önskvärt att få börja nu.För hur det än är så tar det lite tid och starta upp en ny behandling.Hoppas, hoppas jag slipper biverkningar. Vi får väl se när han hör av sig.Lämnade prover nu i eftermiddag så det är gjort.

I dag hade vi studiebesöksdag i skolan.Först var vi på Korsets Kapell och krematoriet.Där fick vi gå runt och titta i kapellet, där pannan är, kylrum,frysrum och det rum de använder för visning/avsked av den avlidna om de anhöriga vill. Så nu vet vi hur de jobbar där. Efter det bar det av till Arvika Begravningsbyrå för lite mer information. Det var snällt att de kunde ta emot oss.
Vi ska upp till sjukhuset och titta hur det ser ut där, och se hur det går till där om någon avlider.
Det börjar dra i hop sig mot den sista praktiken..Undrar vart man hamnar, och jag önskar så att kroppen orkar med. Då ska vi gå heltid i fyra veckor.Har jag tur så funkar kroppen bättre och intresset för akutsjukvården kanske kan driva på lite. Jag får väl stålsätta mig på nåt sätt och kanske inte hålla på med annat under de 4 veckorna.Jag vill!!!



   Träffade några vänner...


   Helt hopplösa att få en normalt kort på :)


 


    HOTELLFRUUUKOOOOOOOST!!!!

    Var även upp till Sunne och planterade lite i lördags.Fick lite
    hjälp med valet av ljung <3 blev så fint så <3


    Så sant,så sant!Saknar dej min vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar