måndag 4 maj 2015

Tralalalalaaa vilken bra daaaa!!!!

Hade kunnat sova ett par timmar till i morse.Jennifer också.Grått och regn.
Vi kom i väg strax innan 10,som vanligt var jag sen…Började med HusmanHagberg och skrev de sista papperna och fick nycklarna till huset.Han som sålde det berättade en del om huset som va bra och veta och skulle ge sej av och handla bil.Drack så gott kaffe och rännde i väg och började leta kläder.In på Carlings och max 5 min senare traskade jag ut med ett par jeans:) 
Underbart när dom som jobbar där kan sitt jobb!Sen kutade vi runt i stan och avslutade på Bergvik.Lite fattigare,men välldans nöjd.Har blitt så "fluffig" så jag var tvungen och köpa större jeans.
Fia,Joel och Alva kom och åt tårta och hade med sej inte ett utan TVÅ äppelträd!
Bara och gräva ner på lämpligt ställe:)
Ett träd med "Alvaäpplen" och ett med "Joeläpplen"❤️
Mina extrafamiljemedlemmar dom tre❤️
Tack för i dag Jennifer,Alva,Joel och Fia!
Och tack till er andra som ringt,smsat och mailat!En blir så glaaaaa!!!Ser fram emot den 23:e.


    Lille Frutt i morse❤️

   HusmanHagberg skänkte...

    Ser så fräscht ut:)



    Hittade en stjärna som jag tyckte 
    passade mitt❤️ 


    Fick visst fina kort i min mobil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar