söndag 31 maj 2015

Då var maj slut

I morgon är det 1 juni.Maj är slut,och det har varit skitväder mest hela tiden.Trodde att man skulle ha hunnit sola,grilla och njutit av lite värme,men istället har man frusit och blivit blöt.Men det blir väl bättre.
Den här söndagen är över.Sannerligen är jag kass på att jobba delad tur.När man kommer tillbaka efter rasten så har man inte så mycket energi kvar.
Fast jag hann sova en halvtimme på soffan hos Fam Nord/Sundström.Mysko kom och gjorde mig sällskap❤️Psykiatrin är över,psykologin startade och svenskan är slut.Fan va gött.Jag är trött nu,ska bli gött med lite sommarlov.Pratade med Skendi dag om skolan,hon är snart klar med sin utbildning.Gött och få lite uppmuntrande ord och tänka framåt.
Jag vill ju läsa vidare,även fast jag är bra trött på och plugga nu.


    Jag och Pia tog en premiärtur i 
    nya vrålåket.Märkligt och köra en 
     så tyst bil.Men vi fick oss ett gött 
     skratt innan vi fick ordning på 
      allt och kom i väg:)

   
    Aldrig vart med om en så svartsjuk 
    katt...Snidde❤️
 
    Lilla hjärtat❤️
    

    Myskofis❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar