torsdag 21 maj 2015

Rut-Tut

I dag fanns det äntligen tid och möjlighet att träffa Bapis och lille TutRut <3 Katten växer så det knakar. Väldigt konstigt och skrattretande dock. Huvudet är litet som tusan, tårna på baktassarna huuuur långa som helst, även hennes bakben är helt overkliga!Hon har även blivit ljusare nu än när jag såg henne sist. Hon fick en massa puss i tid och otid, och jag fick en smäll på haka när ho tröttna:)

Hon är så jäddra rolig.Blir helt rabiat när man kommer och den hon ska spöa och tukta, det är Jennifer det.Rätt va det va så hängde hon typ i Jennifers armhåla som en liten magen illerapa...
Av Jennifers ansiktsuttryck förstod man att hon inte tyckte det va så sköjj inte..

Jag fick även min födelsedagspresent när jag var där. En väldigt genomtänkt sådan måste jag säga. Låg att en del tanke runt den.Hon känner mig väldigt väl vill jag påstå.Det var en väska som det stog "I love junkfood" på, en massa japp i olika storlekar, en kökshanduk med en katt på, ett fint fat med en ful katt på, en bok med "Catselfies" i, milkduds, socker på pinne och ha i té och kaff, cheeseballs och en bok "Världens bästa vän" där det stod en massa roliga saker om mej och henne och vår vänskap.
Bland annat en sak som gjorde att jag blev bra "blöt i öga" på jobbet.
Det stod: "Jag tänker särskilt mycket på dej när: Mina tankar går till Eva.Det är omöjligt att tänka på den ena av er utan att inkludera den andra"...Då kom tårarna..
Sen hade hon prickat rätt när det gäller min längd, att det va sköjj att jag var flygrädd, och en massa roliga minnen som hon hade.Den ska jag vara rädd om :)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.Ska hoppa i duschen och lägga mej framför tvn.I morgon kommer LittleB!!!!!Hoppas jag hinner se honom lite innan jobbet.





    Överallt och plockar i allt!

   Sen svimmar man på gräsmatta 
    e stönn ❤️
 
    Rut-Tut och Tomayjjos❤️

    ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar