söndag 7 juni 2015

Snidde mördarkatt…

Han har gjort det igen.Mattias låg i sängen och såg på tv och hörde ett "dumpande" i trappen.Dump,dump,dump...
Han anade ugglor i mossen eller rättare sagt att Snidde var på väg upp med något han dräpt i skogen.
Mycket riktigt...En styck hare kom han dragandes med den uslingen.
Fick sms när jag jobbade att Snidde fixat finare middag.
Kan men ens göra nåt åt detta?!Inte så farligt när han kommer med möss och fåglar,men harar?!Den andra i år.
Mattias oroar sig nu för att katten ska bli svartsjuk och attackera honom i sömnen:)
Galning!
Helgen har gått i jobb,åkte till Sunne när jag slutade i dag och umgicks med Sohlstrålen.Precis när vi ätit och skulle till hennes mamma så öppnade sig himlen.Så det vart inget planterande i dag.Är ledig på onsdag,kanske får göra ett nytt försök då.I morgon ska jag försöka ta mig upp på hästryggen igen.Lär bli ett slitsamt pass,har gått ett par veckor sedan jag satt där sist.
Första uppgiften i psykologin är klar och inlämnad.Inte nöjd med den,men har inte haft varken tid eller lust och lägga ner mej mer.Får jobba mer nästa gång.Fick som tur va hjälp av Lena och Ewa med genomförandeplanen.Det är jag glad för:)


    Och dessa bare höppe in i mun under
    förmeddan i dag❤️
   
    Blev stylad på Sibylla:)

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar