onsdag 18 april 2018

Ridning

Dagens aktivitet är att rida. Försöker hålla hårt på lite gränser för att jag inte ska dra på och göra för mycket och bli sjuk igen.
Det ska bli fint väder sen, så det kanske går att ligga i solstolen och lyssna på ljudbok när jag kommer hem.
 I går var jag på "inskolning" på avd 78. Verkligen roligt. Men jag vart lite fundersam i bland, för det är att en del saker man glömt. Fick träffa många trevliga människor och goa Ann lotsade mig när jag inte riktigt visste vad jag skulle göra.

Trevlig avdelning.Patienterna kommer in med värk och går hem som nästan nya personer.Fantastiskt!
Det gick i ett hela kvällen, tror det stor 8000 steg på stegräknaren, så dagens promenad kan jag nog hoppa över. Den gjorde jag i går. Det blir ju mer spring när man ska vela fram och tillbaka och leta efter saker. Hoppas jag får komma tillbaka mer innan sommaren.

Pratade med Biggan i går.Hon fyller 65 om ett par veckor, men har beslutat sig för att jobba ett år till. Hon vill ha något att göra.  Marja skulle även hon gå i pension 2019.  Inte klokt vad åren går.

Undrar vad jag ska ta för häst i dag. Hade lite funderingar runt Victoria igen, men sen vart det Jameson och även Laura...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar