onsdag 22 februari 2017

smärta

I går provade jag crossfit. Det var roligt! Jäddra jobbigt, men inte så jobbigt som jag förväntade mig.
I dag känner jag av mina ben...Inte roligt att gå eller röra sig. Sätta sig på toaletten är fanimäjj värst! Så det drar jag mej för, men dit måste man.
Efter träningen skulle jag bara in en snabbis och lämna Jennifers skor som hon glömt. Vi vart sittandes i hallen över en timme och bara tjatade en massa om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevlig att sitta där och prata. Speciellt med Tut-Rut och Hulda tassades runt fötterna.

Var upp hos Niklas och Sara och hämtade öl som jag beställt. Där fick jag en sån puss av Pingis så jag trodde jag skulle ramla omkull 💖 Och Mysko var även han i pratartagen. Fast sen när Rut kände att jag luktade Pingis och Mysko så var hon noga med att gnugga in mig i Tut-Rutlukt.

Innan jag åkte hemifrån så gjorde jag i ordning 1 kg kycklingfilé som jag skulle äta under veckan. Gött och ha flera matlådor osv. Så klart åkte jag hemifrån och glömde ställa in dem i kylen. Så hej då pengar, kyckling och matlåda...

Första matteprovet är gjort. Eller jag skrev lite grann. Fast antagligen inte rätt saker. Men jag gick dit och nu kanske man inser att man antingen får ta tag i detta eller kliva av. Eller om man blir utslängd, hahaha! Matte är inte min starka sida.

I kväll är det jobb. Har varit på massage nu på morgonen, så jag och Snidde ligger på soffan och ser på "Hitta Doris".


Frutt vill gärna bita på blommorna,då blir Snidde arg😂
BloggerImage


Tut-Rut❤
BloggerImage




BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar