onsdag 1 februari 2017

Inte roligt

Är inne på tredje eller fjärde veckan på matten. Jag bara känner paniken över att det går för fort, jag hinner inte med... Jag försöker verkligen att hänga med, men jag släpar med en del saker från förra kursen. Och det straffar sig nu. Inte helt enkelt att få tid över heller. Men nu ska jag åka in på räknestuga och sitta där tills hjärnan värker. Jag vill så gärna klara detta och få det gjort.
Vi har fått en bra lärare så det är väl bara att härja hejdlöst med henne tills jag fattar.

Var och hälsade på Tut-Rut och Hulda i går. Världens finaste flickor! Fast jag och Jennifer var nog inte de piggaste går. Hon var hemma och sjuk och jag hade suttit på en tre timmar lång mattelektion. Men vi hann ses iaf. Jag åkte hem efter matten och åt. Sen var jag så sliten så jag sov nog mest hela eftermiddagen med Snidde.

Snidde som förövrigt just nu håller på och hjälper Frutt att få fram en mus som gömt sig någonstans under soffan. Fint att ha kattlucka då får man in lite allt möjligt ibland. Hoppas det är borta tills jag kommer hem sen. Nej, dags att dra. Usch! Bare gört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar