måndag 13 februari 2017

Vänlördag

Ledig en helg för första gången på jag vet inte hur länge.Jag träffade Jennifer först på Nordells. Det var riktigt trevligt, vi verkar aldrig få i hop det. Antingen så jobbar hon eller så jobbar jag. Efter det drog jag upp till City för att träffa de som var där. Precis lika roligt.
Sedan hem och duschade och bytte om för att sedan åka till Carlsson i Karlstad.

En minst sagt redig vänhelg blev det!Gött och äntligen få ses. Linda hade gjort go mat och en väldigt go tårta. Jag hade knappt tid att prata för jag hade så fullt upp med att äta.
Lille Carl har nu 4 små tänder, kryper framåt och bakåt och kan gå om man håller honom i händerna. Han är så glad också hela tiden och tyckte nog det var jätteroligt att det var så många tanter där som ville gosa med honom.
Till helgen ska vi och titta på en lite tjej som heter Moa. Hon ska döpas. Det är Ähhvas brorsdotter. Jag och Mattias var i Charlottenberg och köpte doppresent åt henne i går.
Har ju haft problem med illamående ett tag nu. Mår illa hela tiden och så smakar det metall i munnen. Skulle tro att det hör i hop med metojecten. En biverkning.Sen började jag känna mig konstig i huvudet. Som om inte ögonen hinner med och som man är lite pytteyr men knappt så det märks.

Fast i morse gick det inte att INTE märka. Gick upp ur sängen och välte rätt i garderoben...Försökte stå still en stund i fall det var blodtrycket, men det gav sig inte. Att gå nedför trappen var en jäddra utmaning. Drack vatten, satt still och bara kände hur allt gick runt.Tittade på bordsduken, den snurrade motsols....Bara att vänta på att klockan skulle bli halv 7 så jag kunde ringa och sjukskriva mig.Hej då minst tusen spänn....Jag var pepp som fan på att åka till jobbet när jag haft helgen ledig. Men jag hade nog kört i diket innan postlådorna om jag satt mej i bilen.Så nu har jag väl fått någon kristallsjuka. Undrar om de kan hamna fel i örat om man rider på en redigt skumpig häst??Det blir ju en jäddra gupping på huvudet? Ja,jag vet inte, jag vill att det ska sluta.Ligga still hela tiden är det bästa. Orkar iaf titta på tvn. Men nu är jag redigt sliten i ögonen känner jag..


Ida har åkt skridskor..
BloggerImage

Grabbar och deras leksaker😊👍🏽
BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage

Söndag eftermiddag började man bli
lite vissen.Men jag hade gött sällskap❤
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar