måndag 20 februari 2017

Kvicknat till.

Har i början på veckan varit sjuk. Vaknade på måndagsmorgon och var så yr att jag knappt kunde gå. Trodde det kunde vara trycket, så jag satte mig i sängen igen men det gav sig inte. Kändes som när man gått och lagt sig jättefull och vaknar i samma tillstånd.
Provade gå och fick i mej vatten och socker, men lik förbannat så snurrade bordduken motsols.
Bara att sitta och vänta på att planerarna skulle börja jobba så att jag kunde sjukanmäla mig.
Inte roligt på en måndagsmorgon, men jag fattade att man inte kan jobba i det skicket.

Så det blev några dagar på soffan framför tvn. Rastlös och grinigt har det såklart varit...Men på torsdagen vände det, då ville jag åka och träffa min vän och rida. Den lektionen vart spännande när vi skulle galoppera runt på volter osv...Då var inte huvudet riktigt med, inte heller kondisen. Fast det var bra att man kom i väg, för som vanligt hade jag och min vän väldigt roligt den eftermiddagen/kvällen.
Fredagen var jag tillbaka på jobbet och det var lite slitsamt men gött och vara i farten igen.

I går döptes Stefan och Maries lilla Moa, Ähhva, Ingegerd i Torsby kyrka💗
Dopet var jättefint och sen fick man pannkakstårta. Väldigt gott. Telefon glömde jag i bilen och eftersom jag hade min "skugga" med så gick jag inte ut och hämtade den, så det blev inga kort. Men det får jag be de andra om. Stefan var så fin i kostym och Maries hår var jättefint flätat. Lilla Moa var glad och nyfiken på vad som hände. Vilken goding! Skönt att vara i kyrkan för något positivt.

I dag är jag ledig, eller jag har uppdragsjobb ett par timmar. Fast det är ett roligt jobb så de timmarna går fort. I morgon har vi matteprov. Där kommer jag köra. Har inte haft tid att räkna eller lärt mig miniräknaren..Men jag ska gå dit och titta på provet och ge mig på det i alla fall. Kanske hjälper det att jag tar tag i det sen.Men jag tycker det är svårt.

Något som också är svårt är att ringa verkstan och få pratat med någon där...



Fick väldigt fina blommor i tisdags 💙
 BloggerImage



Åh snälla!Bli frisk och åk till jobbet! Jag tror han tänkte det en del under förra
veckan...
BloggerImage




BloggerImage




Fast den här poosen har varit lycklig över att man varit
hemma. Han vill ju inget annat än att se på tv.
BloggerImage

Vart att lite svettigt efter ridningen...En är nog inte på topp.
Men luggen skruva till sej fint.
BloggerImage



Höll på och skratta ihjäl mig. Inte mycket rörelse på tanten inte...

BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar