onsdag 18 januari 2017

Fågelkvitter

Jag har hört fågelkvitter!Snart är världens tråkigaste månad slut, och den har faktiskt ute varit så dryg. Och heller inte så svinkall som januari brukar.Jag har varit ledig från jobbet ett par dagar och det har varit gött. Har haft kraftiga besvär av huvudvärk och ögonmigrän nu ett tag. Lugnar det sig inte så får man väl gå ner till verkstan. Har försökt ringa, men kommer ju aldrig fram!Fullt i kön hör jag...

Var och red i måndags, det var roligt. Men det var många i gruppen och vi red i lilla ridhuset. Fast det är bra träning, hålla avstånd och planera hur man rör sig med hästen.Tänkte att jag skulle komma i väg i dag med, men vi får se.
I går blev det en resa till Karlstad för ett besök på hud. Det kom in en läkare och kollade över mig på 10 sek, sen var det klart..
Bara att åka hem igen. Hade tänkt åka och hälsa på Linda och Carl, men hon var inte riktigt kry och jag med mina mediciner...
Vi får försöka igen.

I morgon ska jag få träffa min vän igen😄 Det var 2 veckor sedan sist. Jag har varit borta och hon har vart i väg på något så det vart länge nu. Fast i morgon ska vi ses och rida och äta pizza. Ska bli så roligt och höra hur hon haft det och vad hon har gjort.Jag har saknat henne.

Nej nu får man väl ta tag i det man inte orkat,tvätt,disk och annat kul. Hoppas en blir lite  piggare snart. BloggerImage

BloggerImage

BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar