fredag 8 april 2016

Fredag och Jennifers födelsedag!

Har precis kört in två kärror med ved i stöga.Fåglarna kvittrade utanför så jag la bort matteboken och gick ut i stället.
Har varit i Sunne en sväng.Det var nåt som skulle fixas på Mikaels bil, skulle ta en halvtimme...Det tog tre. Jag drog utan frukost i magen, för jag trodde jag snart skulle vara hemma igen.
Antar att jag morrade fram om dom inte var klara med bilen snart när jag suttit i 1,5 timme och dessutom hade strömlös mobil.

Men till slut kom jag i väg därifrån och kom hem och fick i mej frukost. Genast blev livet lite ljusare. Så ljust så att jag (utan Mattias medgivande,hahaha) beslutade mig för att köpa hans bil. Fast jag tycker han skulle vara glad, han slipper byta kylare och annat på den gamle, plus att han har kontanter på kontot ifall något dyker upp som han tycker är intressant. Sen behöver ja ju inte ha denna bil direkt. Jag vill mest börja betala av lånet så jag slipper det. Sen kan jag väl ta denna bil när han hittar den han vill ha. Kan ju va gött som sagt att ha lite stålar på kontot.

På måndag kommer det en byggkille hit och ska kolla på huset och ta fram lite ideér på uterum. Jag funderar så mycket så det blir inte så mycket gjort. Har svårt att bestämma mig, bara velar... Bättre och få hit någon som fattar och vet.Då kanske inte alternativen blir en miljon, jag lider av beslutsångest så jag vet helt ärligt inte hur detta ska gå till :) Och sen vad kommer det kosta? Hur mycket vill jag lägga ner? Hur mycket måste jag lägga ner? Man vill ju inte bygga och sedan ångra sig...

Nej,nu får jag nog lägga på ett kol, ska med Jennifer på After Work..
Hadderajjan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar