tisdag 12 april 2016

Tisdag

I dag tog jag mig i kragen och åkte in till ANC.Jag vaknade redan runt 7,så jag kunde lika gärna ta tag i den här dagen tidigt.
Skulle dit och prova och reda ut lite som jag har svårt med.Väl där går jag förbi ett lektionsrum,och vips öppnas dörren och Liselotte sticker ut hövve och säger:"Kom in!Vi ska precis gå igenom sannoliksuträkningar!"
Så jag fick va med en lektion.Väldigt nyttigt,men tänk vad lätt det är och förstå när man sitter där.Det gör man ju inte när det är prov.
Efter det åkte jag hem och fixade mat och matlådor till i morgon.
Ska till medicinavdelningen och jobba i morgon.Då måste man ha mat med sig.
Ska bli sköjj och komma dit,men fy när klockan ringer i morgon bitti.

   Jorå,han ska va med...

   Tett pån!Usla katt❤️

    Fick examenspresent 



   Jag ble söhhhh glaaaaa!!❤️Jag fick 
    den galna kattröjan,amerikanska 
    chips och japp å!Di vet att va tant
    vill ha❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar