torsdag 15 maj 2014

Börjar närma sig årets 1:a festival

Nu börjar det dra i hop sej mot festival i Stockholm och som alltid SwedenRock nere i Blekinge.
Efter det rullar det på med ett bröllop och Pearl Jam i Oslo i slutet på juni.Ska bli så jäddra sköjj!!Önskar jag vore rik och hade mer tid,så skulle jag klämma in ett par festivaler till.Den i Upplands Väsby och Getaway i Gävle.
Men nu är jag så himla glad över att ta mej i väg på det jag ska i väg på så jösses!!!Första inlämningsuppgiften lämnades in och blev ikke godkänt.
Jag hade inte läst igenom alla frågorna ordentligt (skräll!!! :) ) så jag fick komplettera en del och skicka in igen.Är väl tur att det går och göra så...Jag blir så trött på att vara så disträ,men mycket händer runt om en nu så det är väl inte så konstigt.Lämnade in nästa veckas uppgift i går,hoppas det går bättre med den:) Nu läste jag nooooga,hahaha!!!
Men man måste få klanta sej lite i början.
Skulle bli underbart väder under helgen,kanske skulle passa på och grilla?
Kanske åka in och hälsa på Fia och ungarna.Alva spelade fotbollsmatch i går,sen får man ju ta reda på när hon har skolavslutning.Den brukar jag gå på
Och bilen som det inte blev nån ordning på ska tillbaka in på El och Motor för en utredning till.Dom gjorde nåt och inget vart bättre av det.Definitivt inte min ekonomi,så nu får dom kolla igenom den igen.Så då är man utan bil i säkert en vecka.Men blir den fixad så är det lätt värt det!

 
   En regnig promenad genom vackra 
   Sågudden fick det bli i måndags
    
    Så har man vaknat ett par gånger...
 

    Göbben bjö ut mej på glass på
    resturang:) 

    Så här kanske vi sitter en dag Bapis❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar