söndag 18 maj 2014

Däckbyte,traktoråking och Sooool

Vädret har varit gudomligt i dag.Jag har mest legat ute i solsängen och njutit.Med min polare Snidde såklart❤️
Mattias har åkt omkring i alla sina traktorer tror jag.En åkte han och fräste med i skogen,en annan drog han runt nån kärra med och den tredje körde han plank på.Han slet och kapade ved på en kärra och såklart när han skulle backa den dit den skulle i går så var det blött i backen och halva lasset välte av.Suck,tänkte jag.Han lät högre än en suck kan jag tala om...Men sen hämta han den stora traktorn och satte mej i den andra och så drog han rätt ekipaget.
Försökte läsa lite förut men katten la sej i boken,så då fick jag underhålla mej med annat.
Bytte däck på 960:n så den är klar för avfärd nästa söndag.Inte klokt att det snart är dags för SwedenRock snart.Hoppas kärran håller i hop.Men det ska den väl göra.I morgon ska jag träffa Jennifer och grilla med BigB:)Träna tänkte jag också hinna med...

   Läsa tidning?Nope,det satte han stopp
    för den uslingen ❤️

    
   

    "Kattibok"
   
    Lortig hand på tant


   Denna bil behöver att ett besök 
   på en verkstad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar