fredag 9 maj 2014

Skolstart,igen!

Oj,det var länge sedan jag skrev här...Har nyss kvicknat till efter en räsersnabb förskylning.Och det var skönt att den gick över fort.Jag blev ju antagen till utbildningen och i måndags var det första dagen.Det var så mycket information så jag trodde huvudet skulle explodera.Jag fick ett väldigt positivt intryck av lärarna vi fick träffa,och även dom andra i klassen.Den är väldigt blandat,det är folk från Vitryssland,Sulvik,Ukraina,Åmot,Gunnarskog,Brunskog,stan och Thailand bl.a. Även åldern är varierande.

Kursplanen ser bra ut men mastig,men jag får göra så gott jag kan,och jag är väldigt pepp så det ska nog gå bra.Vi ska gå ett par veckor,sen ledigt under sommaren,tillbaka i augusti och sen är första praktiken i september.Nästa gång vi måste vara i skolan är måndagen efter SwedenRock...Tjo!!
I fredags var vi på Häll,jag,Micke,Kåre,Robin,David och Christoffer.Önskar man hade råd och äta där oftare,det är rysligt go mat!
På måndag tänkte jag återuppta min träning igen.Ryggen är läkt så nu vill jag köra i gång igen.I morgon ska jag åka upp till Birgitta och kramas och tända ljus på min älskade Ähhvas grav,söndagen bär det av upp till Storfors för att hämta ett bord:) Kostar 2000:- nytt och 600:- begagnat.Har letat som en stölle efter ett och i dag hade BigB hittat det!


    Då var vi igång då!Bara två år kvar...

    En sån här skulle jag gärna klia 
    lite på!Söt❤️

    Så sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar